Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Tirsdag d. 28/1-20.
En graveaktør har desværre ramt hovedkablet som forsyner Ahornvænget og Askevænget med TV og Internet.
Tekniker er på vej
Tidshorisont- inden kl. 16.00
Vi beklager
mvh
AciaNet

Vores servicepartner Acia starter mandag d. 27/1-20 renovering af Nordmarksvænget.

Der vil derfor kunne forekomme kotvarige afbrydelser af TV og internet.

De fleste af de berørte husstande er blevet orienteret direkte fra Acia.

YouSee er fra tid til anden nødt til at opdatere deres systemer, og i denne weekend har de en planlagt opdatering af deres ordre-system, der desværre betyder, at også SAKNET's medlemmer ikke kan bruge Bland Selv-shoppen fra lørdag aften den 25. januar kl. 20. YouSee beklager de gener, det medfører for jer som medlemmer og knokler for at få opdateringen af systemet klaret hurtigst muligt. Der vil igen være adgang til Bland Selv-shoppen i løbet af søndagen den 26. januar senest kl. 22.

Hvorfor lige lørdag aften til søndag aften?

  • YouSee lægger deres planlagte opdateringer i de tidsrum, hvor det påvirker færrest af jer medlemmer og  deres kunder. Da Bland Selv brugerne altid kan blande nye tv- kanaler og streamingtjenester i Bland Selv, kan YouSee desværre ikke undgå at opdateringer vil påvirke nogle af deres Bland Selv-kunder, og de beklager de gener, det medfører for dem.

God weekend 😊

Der er fra bestyrelsen indgivet forslag til vedtægtsændringer.

Ændringerne er nogle, der kommer medlemmerne til gode.

Vi ses til generalforsamlingen onsdag d. 29. januar 2020 :i hal 3 i Søndersøhallerne :-)  

 

Nedenstående skrivelse er udsendt fra YouSee til de medlemmer, der modtager nyhedsmails fra YouSee.


Nu kan alle igen få adgang til Bland Selv. Du vil dog kunne opleve at få besked om at prøve igen senere, da der er tryk på funktionen i øjeblikket. Vi beder derfor om din tålmodighed.

Vi har fuld forståelse for, hvor frustrerende den tekniske fejl i Bland Selv kan have været for dig. Derfor vil vi gerne give dig lidt ekstra i 3 måneder.

3 ekstra point at blande for i Bland Selv
Bland Selv handler om, at du selv kan vælge, hvad du gerne vil se. Derfor synes vi også, det giver bedst mening, at det er dig, der bestemmer, hvilket indhold du vil have oven på Bland Selv-udfordringerne. Derfor får du i løbet af marts måned 3 ekstra point i 3 måneder, du kan vælge tv- og streamingoplevelser for.

Se her, hvad du bl.a. kan bruge dine 3 point til.

Hvornår får jeg mine ekstra point?
Dine 3 ekstra point i Bland Selv vil være tilgængelige i løbet af marts måned. Du hører fra os igen, når du kan begynde at bruge dem.

Vi håber, du får glæde af dine ekstra point og får en masse gode tv- og streamingoplevelser.

Venlig hilsen,
Jacob Mortensen
Direktør, YouSee

Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling 

onsdag den 29. Januar 2020 kl. 19:00

Generalforsamlingen afholdes i Søndersø Hallen, hal 3 (springhallen)

Dagsorden ifølge vedtægter. 

Forslag skal være bestyrelsen i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen.
Medbring gyldig kvittering.

YouSee er rigtig langt med at løse den tekniske fejl i Bland Selv, og derfor vil langt de fleste kunder nu kunne komme ind i Bland Selv-shoppen og tilvælge nye kanaler og streamingtjenester.

Henover weekenden har mange været inde og vælge nye tv-kanaler og streamingtjenester. Der er dog fortsat perioder, hvor man desværre kan opleve, at man ikke kan komme ind.

Det skyldes, at YouSee pt. begrænser adgangen for at sikre at alle kunder, der kommer ind i Bland Selv-shoppen, får en god oplevelse. Hvis du ikke kan komme ind, er den bedste løsning at prøve igen senere.

Discoverys kanaler kan optage point i Bland Selv-pakken

Nogle kunder kan opleve at deres Bland Selv-point ikke er ændret. Det skyldes, at de fortsat har en eller flere af Discoverys kanaler, som tæller med i deres point.

Løsningen er, at du i din Bland Selv-shop fravælger den eller de Discovery-kanaler, der fortsat ligger i din Bland Selv-pakke – og optager point. Du har ikke adgang til selve kanalen – kanalen er blot synlig i shoppen og optager derfor Bland Selv-point.

YouSee arbejder fortsat på højtryk for at løse fejlen helt og beklager, at de endnu ikke kan sætte en tidshorisont på, hvornår de er i mål. Via yousee.dk/driftsinformation kan man til enhver tid holde sig opdateret om, hvor langt YouSee er med fejlretningen.

YouSee beklager de gener, fejlen har medført, og vil sikre at du løbende modtager information om udviklingen.

 

Værd at vide

Info & vejledninger
Foreningen Søndersø Antenne & Kabelnet Langebyende 11
5471 Søndersø
 6489 3432       Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Skriv til os her

Denne side bruger udelukkende cookies for at forbedre Din oplevelse ved besøg på siderne. Vi bruger ingen cookies til sporring eller lign. Og ingen oplysninger videregives til 3.part.